Miss America... realitycheck?

åh jisses vilket skämt. jag har aldrig sett någon beautypageant, men så alldeles nyss när jag zappade runt och letade efter nåt kul att titta på, så hamnade jag på TLC som sänder Miss America Live. Och precis nu har de talangtävlingen. och vilket skämt!
åh herregud. det här är helt otroligt. Det är så... amerikanskt. Det är så... Miss Secret Agent. Hur kan någon ta de här tjejerna på allvar? Seriöst, nu sjunger Miss Indiana nån töntig låt på spanska. Jätteful klänning har hon också. och en plastblomma i håret. Tre tjejer har sjungit och nu trippar Miss Virginia runt o dansar balett.
hahaha.
åh. underbart. i två hela timmar kan jag titta på fjantiga tillgjorda steretypa mediekåta tjejer som mest i hela världen vill ha... worldpeace. 
den första tjejen sjöng over the rainbow. det lät så hemskt. varför väljer man att skämma ut sig med sång inför hela amerika? Då skulle jag hellre skämma ut mig med en dans... eller joddel eller nåt. breakdans kanske.


ååh nu åkte Miss Iowa ut! "ÅHNEJ!"


Kommentarer
Postat av: Anonym

varför slänga bort två timmar på något som är så värdelöst?!?!?

2008-01-27 @ 17:05:03
Postat av: elin

jag har ju ändå inget o göra så vad spelar det för roll?

2008-01-27 @ 20:47:56
Postat av: ann

läs en bok. ta en promis. hellre det än värdelös tittande

2008-01-27 @ 21:40:17
Postat av: Anonym

kloka ord från mamsen och moster. Eller...
Ringer CC imorgon och kollar om skolpoängen om du vill. Mejla div. svar

2008-01-28 @ 00:12:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback