matchning

wow. jag har just fått en matchning på cultural care. det är en familj med en son som är 5 månader gammal.  Jetner Joseph heter han, och föräldrarna Maria Elena och Stewart. Och de bor i Santa Barbara.
Santa Barbara vet jag är jättevackert, och det ligger ganska nära LA

Jag är helt torn apart. jag vet inte vad jag vill. Visst att Santa Barbara är jättevackert och de har bara en son. Det finns jättemycket fördelar. Men också mycket nackdelar. 5 månader? Det är inte särskilt mycket leka eller umgås med barnet. Det kanske blir ännu mer ensamt än vad det varit i den här familjen? Plus att jag kommer sakna mina vänner här i San Francisco...

hm. vi får se om de ringer.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Tjena tjejen!
Mitt vardbarn ar nu 5 manader, det ar ratt mysigt, sa lange det ar du som bestamer, det kan vara mkt temprament o gnall! O det ar ensamnt det ar det!!! Man har liksom inte sa mkt fritid, mer emallan de sma sovstunderna... o da kan man inte gora mkt... men det ar helt underbart o vara med under alla 'forsta' ogonblick, sitta, sta, krypa o sa vidare!
hoppas att de hor av sig snart. o en sak till i Santa Barbra bor Oprah :P hehe!
Ha det bra tjejen!
kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback