happy new years!

gud vad konstigt! Hemma i Sverige är klockan 3.30 just nu, här är klockan 18.30.
haha fatta att ni lever i år 2008 just nu, och jag lever fortfarande i 2007! Om jag skulle prata med någon hemifrån i telefon just nu, så skulle jag prata med någon från ett helt annat år! :D COOLT! värsatta  fta sci-fi serien ju! maha

jag har haft det svårt att fatta att det är juletider... men när malin nämnde att det var nyårsafton ikväll fick jag typ panik. då typ "hjälp vad ska jag ha på mig? Hjälp, smink??? Hjälp, HÅR?! Hjälp hur fan ska jag kunna dricka något utan att dö?" (baserat på min förskäckliga bakfylla efter lördagen..)
usch. jag känner fortfarande att min bakfylla smyger nånstans där inne... jag har inte ätit ordentligt på tre dagar. min mage är ur form. (på fler sätt än ett...). Idag pratade jag med Colby om vad de skulle göra ikväll och hon sa att de skulle över till grannarna på middag och jag berättade att jag och Amanda antagligen skulle till Le Colonial igen (blä). två timmar senare när jag har badat barnen frågar jag henne om de ska ta på sig sina pyjamasar, och hon svarar "nej, vi ska till McNeills så de ska ha sina christmasoutfits. Enhalvtimme senare när jag slutat ser jag fram emot en kväll i min säng. Sen inser jag igen att faan det är ju nyårsafton.

Anyhow, nu ska vi inte till Le Colonial iallafall (tack och lov), utan vi åker antagligen till The Embarcadero eller Mission. får se.

gott nytt år iallafall!


Kommentarer
Postat av: Anonym

hej och gott nytt år....ialla fall är det som sagt 2008 nu och vi har precis kommit hem från Ronnås. Kl är 04.25 och vi var sist s.v. hann träffa David som kom hem när vi gick sen var Anderssons där, bruna och fina, plus en familj till. Åt gott, hade en biljardturnering och lekte häxa.En kul lek från Koviken. Åsså titta vi på fyrverkerier förstås. Kasper tyckte det blev lite för mycket till slut. Nu är det sovdax.
Ha en riktigt bra nyårskväll/natt.
Puss
mamsen

2008-01-01 @ 04:27:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback