gym vs säng

just nu står det mellan att resa mig upp, ta på mig mina träningskläder och åka till gymet, eller lägga mig ner igen i min varma säng och sova.

jag vill sova! jag är såå trött. jag vet egentligen inte varför, men jag är helt färdig! mina ögonlock är tunga som bly. å andra sidan har jag inte tränat på jättelänge heller så det är verkligen dags för mig att sätta igång igen.

nä skärpning nu. nu blir det till o träna. slut på lateriet för satan.

för övrigt har inte familjen från Santa Barbara hört av sig än. Jag skulle faktiskt verkligen vilja åka dit. Även om jag kommer sakna San Francisco och mina vänner, så kan man ju faktiskt komma och hälsa på varandra. Dessutom är det ju kul att åka till en annan stad och bo där ett tag. Nu har jag ju bott i San Francisco i fem månader lixom.
Jag ska nog ringa till Cultural Care idag och fråga lite om den där familjen. Japp. När jag kommer hem från gymet.

det är svårare än någonsin att resa mig ur sängen. Here goes.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback