träning

när Nathan somnade tog jag mig själv i kragen o ställde mig på löpbandet en timme. kändes bra.
innan det gick jag ut o hämtade posten som jag har glömt de senaste fem dagarna. den var proppfull. fick knappt ut kuverten o tidningarna o all skitreklam. duktigt..

hahah nu hör jag i monitorn att nathan bajsar. fan vad han tar i. han är typ förstoppad. vi får ge honom laxermedel varje morgon.. fast det verkar ju inte som om att det hjälper. han stönar o gråter ändå lika mycket.
jag ska springa upp o hämta honom nu. uno sekundo por favor.
3.36

3.46
hans bajs hade fastnat. eller ... det hade lixom halvt kommit ut. jag fick heja på honom lite.
"come on Nathan, PUSH!"
"uääääh"
"you can do it! PUSH!"
"uähähähä!"
"come on! PUSH! PUSH!"
...........
"goo"
"are you done? did you do it?"
"he he he"
"yeey, good job! High five!"
*Nathan high fivar* (jag lärde honom det Ü)

nu kravlar han runt naken på vardagsrumsgolvet. han ska bada. han gillar o bada. tycker om badskummet.
tjåkizbebis. han är asknubbig.



förlåt för att inlägget blev så äckligt. mitt liv verkar handla mest om spyor och bajs.

(fotnot: när jag lyfte upp honom från golvet för att gå upp o bada i sinken - vad ser jag då?
en KISSFLÄCK! på Julie och Garretts nyinlagda matta!
wtf...)

Kommentarer
Postat av: Thomas

haha du verkar behöva lite semester från alla kiss- och bajshistorier du berättar :p skönt att det bara är 7 veckor kvar tills vi ses då!? :D hur går det med att boka flyg? eller vad har du tänkt dig? :) måste skypa snart, har massor att berätta. PUSS

Postat av: Thomas

haha du verkar behöva lite semester från alla kiss- och bajshistorier du berättar :p skönt att det bara är 7 veckor kvar tills vi ses då!? :D hur går det med att boka flyg? eller vad har du tänkt dig? :) måste skypa snart, har massor att berätta. PUSS

2008-02-25 @ 13:49:51
URL: http://msk.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback