pappa

pappa. detta är till dig.  om jag inte får en uppriktig kommentar där det står något liknande detta:
"bra jobbat elin, jag är stolt över dig! Du kommer vara så smal o snygg när vi kommer om en månad!"
... så skjuter jag mig själv.
jag har nämligen precis spenderat följande tid på löpbandet (dvs sprungit och gått i hög takt, utan att stanna överhuvudtaget):
















2 timmar! TVÅ TIMMAR!

hurra till mig!
(nu börjar det stinka i mitt rum. jag tror jag ska gå o duscha. kan vara läge på det) godnatt!

Kommentarer
Postat av: frida

Hej elin! tack så jättemycket för presenten jag fick av dig!! nu är jag "äntligen" hemma, känns ganska skönt faktiskt och OVANT att kunna skriva ÅÄÖ. jag tycker om skjort-klänningen EXTREMT! den va skitsnygg och såklart lånar jag ut den . hehe
trodde ärligt talat att du hade gett mig en pyjamas först , men icke sa nicke :D
ska prova på dina shoppingtips o se om jag fixa mig någon snyggare stil. haha !
nu är det bara 3 veckor kvar tills vi ses ! :D
tack återigen ! familjen hälsar ! :D
Puss och kram, saknar dig!

Postat av: Pappsen

Du är hyperduktig, gumman!! Det tycker jag alltid! Tänk bara på att inte köra på för hårt, då kan du göra dig illa. Två timmar är kanske lite i häftigaste laget. Åsså glöm inte att stretcha. Jag har själv varit ganska duktig och går med stavar minst 3 gånger i veckan. Inte direkt manligt, men det ska ju vara effektivt säger dom. Vi får kämpa på på var sitt håll, eller hur!?
Lav jo veli mats
P
Nu är det bara tre veckor kvar tills vi syns!!!! Längta!!

2008-02-22 @ 20:03:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback