PAKKETÉT

hur kul är det inte att jag drömde värdens knäppaste dröm igårnatt, och så igår när Julie kom hem hade hon med sig tre paket till mig som kommit i posten? Undra om jag har övernaturliga krafter... att jag drömmer något osammanhängade om något som kommer hända senare under dagen? Så måste det vara- Vet ni vad jag tror? Jag tror jag kommer bli känd, sen kommer amerikansk TV skriva en serie som handlar om mig.. som Medium! Tror ni inte??


Mamma ville att jag skulle ta kort på paketet så hon kan se hur det ser ut när det kommer fram. Det lär ju bli rätt mörbultat...
      


Anywho, i paketet låg:

*          självklart godis... och jag som försöker träna och vara nyttig. Blir jäkligt mycket svårare  med polkagrisar och Palle Kuling!! fast.... mums


*      Lite tidningar från pappas jobb! (Pappa - vad hände med Traktor Power??)


*       Kalle Ankas korsord! En begagnad också! :D hahah nej men det var kul faktiskt. Nu kan kan jag lösa barnkorsordet. Det är det enda jag klarar av. 
    


Och så hade mamma slagit in en liten riktig present. På kortet stod det något i stil med:
"Jag hoppas du gillar presenten. Minns du vad du sa om den innan du åkte?"
Jag kunde se på formen och skaka lite och förstod direkt att det var en DVD film, men jag kunde inte för allt i världen komma på vad det kunde vara för film. Kanske en till "Vänner dvd"? (vi har ju fått en del under åren).  
Kanske en dvd på The Office? (Fast varför skulle jag få det? Vi har ju de hemma och jag har sett alla avsnitt redan)
Jag tänkte så det knakade i varenda liten cell i min hjärna men jag kunde inte komma på vad det skulle tänkas vara. Så öppnar jag presenten och......



*      Underbar och Älskad av alla! Självklart! Hur kunde jag glömma det?! Jag hade verkligen helt totalt komplett glömt precis allt om det! Att den kom ut på bio i Sverige efter det att jag hade åkt. Jag har läst alla hennes böcker och tycker hon är jätterolig! Har velat se den här filmen sen jag hörde att de höll på o filma den förra vintern! HAHA vad kul ändå att jag helt hade glömt bort att den existerade!
Tyvärr så funkar inte svenska filmer på amerikanska dvder, ("wrong region" - jag vet inte om man kan ändra inställningar eller nåt sånt) så jag kunde inte se den på min TV, men tack o lov så funkade det på datorn :) Så jag la mig till rätta i min säng efter middagen och såg på filmen. Och höll mig undan från godiset....

.... nästan iallafall. Några polkagrisar slank ner.



Tack familjen! ♥


Kommentarer
Postat av: thomas

jag har också de där tidningarna ;D fast fick inte traktor power jag heller hehe :) NU ÄR RESAN BETALD!! längtar som fan! dock kanske vi fastnat i london eftersom vi ska byta plan där. vi har en timme på oss att byta, så om planer till london är försenat så kanske vi missar det och fastnar där ett tag. men till LA kommer vi, så småningom iaf :D
jag är så GLAD att jag ska få träffa dig och carro å vi kommer ha så jäääääävla kul! se till att scanna snart. tänkte börja förfalska ;)
PUSS

Postat av: Hanna

Ah, va skoj! Den filmen vill jag oxa se! O jag bara alskar martina haags bocker ja me! underbara! Foljer du oxa hennes blogg? den ar som hennes bocker typ, man far sig alltid ett gott skratt!

sag att du kommenterat i min blogg for ett bra tag sedan. de problemen jag har med min familj ar det inte kan ta hand om sitt barn, en viss pappa som inte kan satta pa blojorna ordentligt, den lilla stackaren har bajs kvar mellan skinkorna o valkarna, de matar honom sa fort han skriker till eller 'pratar', de har inga rutiner ingenting.. de har inte lart sig att 'lasa' av barnet o vet inte vilket skrik som tillhor vilket behov. Forladrarna beter sig som tonaringar... o det gor mig galen! Jag vill ju bara min lilla pojk hans basta.. Sa ar det.
Hoppas att det fortsatter bra med din 'nya' familj!
Manga kramar, o hoppas du har en bra Alla Hjartans Dag!

2008-02-14 @ 16:24:36
URL: http://hannaslars.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback