japp... så var det 3e gången gillt!

YES nathan spydde på mig igen!
jag glömde bort att Julie sa att jag inte ska ge honom mer mjölk... Men jag gav honom skitlite! Hällde bara upp 3oz i flaskan (hälften av vad han vanligen får) och han tog typ två klunkar - sen SPLUÄSCH - upp igen.

återigen gick jag halvnaken genom Garrett och Julies hus.

allt jag känner för just nu är att sätta i mig glass, godis, läsk, hamburgare, pizza och chips - på samma gång.
varför kan det inte vara så att man går upp i vikt av att träna, och ner i vikt av att äta? Varför kan inte onyttig mat vara nyttig mat? Varför kan jag inte få leva i en tvärtomvärld?

När pojkarna somnat ikväll ska jag springa. springa springa och springa. Jag ska springa genom hela Lost ikväll. en timme. Och i pauserna ska jag powerwalka. gud vilken bra idé. Fan vad smart jag är.

rolig konversation med pappa idag:
Jag: Du vet, jag har inte druckit läsk sen jag kom hit. Eller ätit chips, eller hamburgare, eller pommes frittes.
Pappa: ...... är du inte klok?!
Jag: haha nää.. eller JO det är jag ju! Jag är jätteklok.


Nu sover killarna. Sen ska jag ta med Colin på swimclass. Sen måste jag bada honom. palla
sen ber jag till GUDARNA att Nathan inte spyr igen. Jag orkar inte.

om lite mer än en månad kommer min familj hit :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

läste du inte mitt svar från "snor o spya"-bloogen om att dricke mjölk???
mams

2008-02-08 @ 06:44:50
Postat av: elin

joo det gjorde jag, likväl som jag hörde Julie när hon sa att jag nog inte borde ge honom mer mjölk, men jag glömde bort det.
men jag har inte gett honom mer mjölk efter det iallafall.

2008-02-08 @ 16:43:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback