jag är inte äcklig längre!!

när killarna sov gick jag o duschade en välbehövlig dusch. tre dagar har det gått sedan min senaste dusch. känns som om det var lite av det värsta laget det här. jag kunde känna att jag stank själv. hahah. sånt som händer när man har småbarn och helt enkelt varken har tid eller ork att duscha.
barn = ofrivillig skabbighet.

pizzan anlände nyss. Garrett borde vara hemma vilken sekund som helst. Sen åker han och hämtar Julie. Jag ser verkligen fram emot att träffa Julie. Jag saknar henne. Det är hon som håller ihop den här familjen och mig.
Colin har förresten utvecklat en oroande hosta. Jag är glad iallafall att han blir sjuk i tid tills Julie kommer hem ändå. Lite tur i oturen. För mig alltså.

imorgon tänker jag sova till minst elva. jag tänker tvinga mig själv till att somna om. Sen tänker jag åka och gymma. Den här veckan har verkligen varit dålig för min diet. Ätit onyttigt och verkligen inte hållt igång med träningen som jag lovat mig själv. Illa. men det blir det ändring på nu.

Nathan såg mig sätta på läppbalsam på mina läppar som är jättetorra, så han ville självklart också ha. In fact, han vägrade sluta skrika om jag inte gav honom stiftet. Nu sitter han och slickar i sig jordgubbssmaken. Han blir bergis lika besviken som jag blev när jag var liten och försökte äta upp lypsylet. Jävla idiotiskt att man ska ha med jordgubbssmak men så smakar det piss. Lömskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback