ge mig 17e mars

Nathan somnade otroligt nog så jag kunde städa ur bilen... det var inte LITE saker de hade i bilen alltså!
Kläder, sovsäckar, babystolar, stroller, jäkla massa papper, leksaker, babymat, filmer, skivor - listan var lång. Men nu är bilen städad och när Nathan vaknat ska vi åka till The Carwash. Sen ska Colin sova, sen kommer Julie och Garrett hem, och JAG SKA BARA LIGGA I MIN SÄNG O SOVA!
sen ska jag nog ta o ringa Viki eller nån. Vill åka till San Francisco i helgen. Fia ska till Lake Tahoe i helgen så stannar jag här blir det en till såndär ligga-i-min-säng-och-inte-röra-på-mig-på-hela-helgen - helg.
Å andra sidan ska jag ju jobba igen för min träning som jag gick miste om i onsdags och igår... Jag kanske kan smita förbi YMCA i Stonestown eller nåt... hmm åh.
eller så skiter jag i SF i helgen och stannar här o tränar imorgon och på söndag. Så satsar jag på San Francisco nästa helg istället... jag är ju faktiskt galet trött så det kan vara skönt o bara ta en lathelg här hemma. Plus att jag känner mig smått risig.
Så får det bli. Satsar på SF nästa helg. Jag har ändå ingen lust att åka buss i fyra timmar.



haha, jag saknar tillochmed Ica Rösjöhallen.
Tänk bara att kunna gå till Ica (inte behöva ta bilen precis överallt)
och veta vart allting finns...
Ica äger


Kommentarer
Postat av: Anonym

klokt att ta det lugnt med tanke vad du fått över dig TVÅ gånger så kan du ju faktiskt blivit smittad!
Drick inte mjölk!!
mams
Förresten tror jag att du kommer bli en jättebra mamma och om du blir trött så har de ju en jättebra mormor att vara hos.
puss

2008-02-09 @ 01:04:01
Postat av: Anonym

TRE gånger var det visst!!!
Sorry
mams

2008-02-09 @ 04:23:12
Postat av: elin

hahah den där kommentaren tänker jag kopiera och spara tills den dag jag lämnar mina barn hos dig i en månad och åker till karibien och lever livet! vänta du bara! hahah

2008-02-09 @ 04:49:51
Postat av: Anonym

ah, tack för den! då får Calle ta hand om dem så åker jag med:)

2008-02-09 @ 13:26:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback