colin (behöver jag skriva nåt mer?)

jag sov gott som fan inatt, tills jag vaknar klockan sex av att Colin står vid trappan på övervåningen utanför sitt rum och gallskriker. jag som är helt nyvaken och snurrig fattar ingenting och rusar upp för o fråga varför han skriker. Han gråter och börjar fråga efter sin pappa. Så jag tar honom i mitt knä och tröstar honom. försöker lite smått få honom att kanske,möjligtvis gå tillbaka till sitt rum o sova lite till... (så att jag kan sova lite till), men han får en panikblick och börjar gråta och skriker "i dont want to be ALOOONEE!"

happ, så det var bara att gå upp... jag som trodde att han skulle sova länge eftersom han kom hem så sent med Garrett igårkväll och efter en lång frygresa... jag hade fel.

Nu sitter vi i vardagsrummet med TVn på (jag tänker köra på TVn hela veckan - allt för o ta sig igenom den här veckan.. det har faktiskt tillochmed Julie sagt så. den kör jag på. tycker tillräckligt synd om mig själv.)
Colin (störd och irriterande som han är) sitter och kastar bollar på mig! Jag fattar inte ens varför. När jag provar att leka med honom kollar han ändå bara på TVn. Vad vill han mig lixom??

Skjut mig är du snäll-

Kommentarer
Postat av: Pelle

Angående träningen så har du rätt! Jag ska överaska mig själv någon dag och sen bara fortsätta :)
Jag beundrar att du orkar med barnen så bra som du gör, sjukt att belöna ett toalettbesök med en godis, jag trodde bara man gjorde så med valpar man försöker få rumsrena? Äpple låter bättre, hoppas att Colin lugnar ner sig och att föräldrarna snart kommer hem snart!

Postat av: Anonym

har skickat två mejl. läs och svara gärna.
mams

2008-02-26 @ 01:10:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback