american idol

jag är kär. på riktigt. jag är alldeles förälskad. jag är kär i nästan alla male contestans i årets idol. alla är coola och snygga på sitt sätt. förutom den lille fjanten som ser ut som Peter Frampton.
annas är Australienaren het (men gammal), David Cook är snygg på sitt sätt (..men gammal).
Tillochmed hårdrockaren är tasty.
fast....Jason Yeager är tråkig. och ful.
Danny Noriega gillar jag inte. Han är lite för skrytgay. plus att på hans första audition misstog jag honom för en lesbisk tjej. sorry.
inte heller den där luke menard... hans falsett var ... inte bra.


men det finns två män som redan satt sina spår - vänt utochin på mitt hjärta. Jason Castro och David Archuleta.
eller... david är väl inte så mycket man som han är....... tjaa...... pojke.
MEN JAG SKULLE INTE BANGA! SÅ SÖT!
svär på mina öronglobar att Evelina kommer ÄLSKA Jason också. han är så... jävla cool bara.





http://www.youtube.com/watch?v=G45bA3Y9WYY



http://www.youtube.com/watch?v=PIifwaZPXSQ&feature=related





Right, RIGHT?!
David Archuleta är ju bara mumsig. Vill kalasa på hans tår eller nåt
Jason har sex appeal. Han kan få sex appeala mig. ha ha ha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback