uttrakkkkad

julie och garrett har gaster har, tre par med deras ungar. jag kanner mig lite mittemellan allihopa. for stor for o hanga med ungarna och for ung for att hanga med foraldrarna. det ar lite smatt obekvamt sadar. plus att jag tydligen ar overdressed. jag menar vafan, sist de hade gaster var jag sa sjukt underdressed. jag hade typ shorts, linne utan bh under och ett par flipflops medan gasterna samt Julie och Garrett hade typ klanning och finbyxor. sa jag kande mig lite acklig. Sa nu tankte jag kora pa stort o fixa haret, sminka mig och iallafall ha pa mig en klanning (och deo!). sa nar jag trippar ut i koket (barfota) sager Carla ocg Garrett typ i mun pa varandra "you gonna make the town tonight?" och skrattade lite smatt. jag typ "he he noo just hangning out with you guys".
"Oh! Well.. you look great".
jaja tacktack men det var lite pinsamt. Sa nu har tva familjer till kommit tror jag och jag har inte gatt ut o halsat pa dem an. Forutom en pappa som jag motte pavag ut fran toaletten. Det blir sa awkward nar jag ar med dom. Lixom, jag halsar, berattar min story: "
Au Pair fran Stockholm, Sverige, 20 ar, bott har i ett ar, 5 manader i San Francisco, snart 7 manader har. Ska hem och plugga. Jaa, ser jattefram emot att fa komma hem.. Jaa kommer sakna familjen jattemycket. ..Jaa Nathan och Colin ar sa duktiga sa... Jaa jag hoppas jag kan halsa pa nagon gang i framtiden"

sen sa gar de tillbaka till varandra och pratar om sina vardagliga saker som blojbyten och hur mycket de spenderade pa mat haromdagen pa Wal-Mart. och jag star dar som ett fan i volymigt har och en svart klanning och ingen pratar med mig.
Likabra att jag hanger har tills middagen ar fardig och sa kan jag dra hela au-pair faderullan da och sen ga till mitt rum. Eller ringa Johanna typ och radda henne fran en middag hon har med en jobbig tysk tydligen. ha ha undrar hur det gar for henne.

aja, for o underhalla migsjalv har jag tagit lite tontiga bilder pa mig sjalv som jag tankte dela med mig till er. se sa snall jag ar. och ingen behover kommentera att jag ar en tont/poserfjant/wannabeblondinbella(den som kommenterar det ska jag personligen skjuta i huvudet) eller nagot liknande. I already know and in fact, i kinda like it.

Enjoy.





   


 



YEY. borja kritisera mina vanner! (det AR okej. jag vet att jag beter mig som kissie)

Kommentarer
Postat av: SK

SNYYYGGING!

2008-08-03 @ 12:51:37
Postat av: FB

fjortis! men snygging

2008-08-03 @ 18:08:52
Postat av: Anonym

har du möblerat om?

2008-08-03 @ 19:06:23
Postat av: GP

har du möblerat om?

2008-08-03 @ 19:06:47
Postat av: elin

hahaha jag VISSTE att frida skulle kommentera att jag var fjortis. men till mitt forsvar sa visste jag det redan sa det ar ok ;)



mams: inte moblerat om.

2008-08-03 @ 19:22:35
Postat av: Anonym

Jag vet, det är till & med sorgligt när hon kräks haha

Fin du är i håret :)

Måste kännas bra att snart vara hemma igen? Själv drar jag ut i Asien och backpackar med Malin lagom till dess :)

Postat av: Papi

Du är skitsnygg!! Ska bli skönt att få krama dig igen snart! Puss Papi

2008-08-06 @ 12:31:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback