tjong i tampongen

fredag och jag ska jobba hela dagen. vaknade vid 9 av att colin och nathan rusade in i mitt rum och skrek. Julie kom in efter och tog tag i ungarna och ursaktade sig och sprang ut. Jag var wide awake o sket i att ens forsoka somna om. Jag skulle anda borja jobba klockan 10 sa det var val lika bra. Pratade lite med tomas pa skype som ska pa den dar stureplansfesten ikvall. Det verkar ju ascoolt och sjukt kul. Onskar att jag ocksa kunde vara dar, men icke. Istallet ska jag noja mig med att kolla pa OS oppningsceremoni som gar pa TV ikvall!
(yeyy fredagkvall)

jag, johanna och killarna har varit vid fountaingrovepoolen de senaste tva dagarna o jag tankte dra med dom dit idag med. Det ar sa jakla bra for de blir sjukt trotta. Men idag verkar det inte vara sa jattefint vader, trots det borjar spricka upp lite nu. Fast nu ar det anda forsent att aka dit. vi kanske aker till biblioteket och hanger dar nagon timme innan vi aker hem o de far sova. Undrar om Colin ens kommer sova. Ingen aktiv dag idag direkt. Julie, garret, Gup, Amy, Paul och Stephanie (deras gaster) akte med limousine for o aka pa en 6 timmars lang vinprovning till 4 olika wineries. Och Julie sager att de inte alls ar sarskilt rika. haha nej for alla har val rad att aka pa en 6timmarsvinprovningsdag med chauffor i en limousine? Jag menar, halla? Vardagsmat ju.

Igar var de pa middag hela ganget, och jag var hemma med killarna. Nathan hade inte tagit nagon nap igar sa han gick o la sig tidigt, medans jag o Colin hangde. Jag lagade mat at honom (och glomde att ata sjalv), han tog ett bad och sen kollade vi lite pa tv och poppade popcorn och mos. Det var mysigt faktiskt. Han var valdigt rar och mysig. Han vart dock skitsur nar jag tog mer an ett popcorn i taget ur skalen. ha ha.



                 

Kommentarer
Postat av: frida

stureplansfesten var faktiskt inget märkvärdigt alls :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback