South Lake Tahoe!

Godmorgon! Har sitter jag i min sang, pigg och pakladd redan klockan tjugo i 9 pa morgonen. Det var nog ett tag sedan jag varit kladd sa tidigt. ha ha. Idag aker hela familjen till South Lake Tahoe over helgen, vi kommer hem pa mandagmorgon! Kameran ar laddad, mobilen ar laddad, ipoden ar laddad, dvdspelaren ar laddad men framforallt - jag ar laddad. Det ska bli sa kul att fa aka ivag med familjen och spendera tid med dem nar deras liv inte involverar jobb pa exakt alla nivaer. Kanske man tillochmed far se en mer avslappnad och familjeintresserad Garrett? jag hoppas!
Pa vagen hem ska vi stanna hos Julies basta van Renee och hennes man, dotter och hund (ja, jag ser mest fram emot att gosa med Yogi. han ar UNDERBAR. ni ska fa se bilder pa hur gigantiskt den besten ar. Om man staller Joker och Kasper bredvid varandra sa tror jag inte ens att deras rumpor tillsammans ar lika stor som Yogis rumpa. its biiig)

Jag har lagt fram lite klader pa sangen, men inte ner i vaskan an. Ska lana en mindre vaska av Julie och Garrett eftersom jag bara har antingen alldeles for sma vaskor, eller en jattestoor vaska. Och vi ska ju bara vara borta i 2 dagar sa det kanns onodigt att ha den stora.

Det ar lustigt det har, kolla: Idag (lordag den 16e aug) aker vi till South Lake Tahoe och kommer hem mandag morgon. Pa mandag landar Felicia i New York pa au pair skolan. jag jobbar mandag, tisdag, onsdag, torsdag och fredag, sen kommer Felicia pa fredagkvallen. Pa lordagen aker jag, Fia och den nya svenska au pairen Elin ner till San Francisco over helgen. Pa lordagen (den 23e) ska vi hyra cyklar vid Golden Gate Bridge och cykla over till highlandsen med picknick over dagen. Runt 5-6 nagonting checkar vi in pa hotell (Hilton. ooooouff) och spenderar kvallen/eftermiddagen med shopping, god middag och kanske kanske om vi har tur, utgang pa en nattklubb. Sondagen borjar vi med shopping, sen pa formiddagen drar vi oss mot AT&T Park dar vi ska se baseballmatchen mellan San Francisco Giants och San Diego Padres. Sen ska vi med all sannolikhet utfora lite mer shopping och om hon fortfarande ar i San Francisco sa ska jag forsoka traffa Viki. Sen aker vi hem pa sondagkvall :)
Sen jobbar jag mandag, tisdag med Felicia (gud det ar ju ingenting.. hoppas det gar bra for henne anda) sen pa onsdagen aker jag och Julie ner till Palo Alto for att bo hos hennes van Brookes foraldrar (som inte ar dar), shoppa lite mera, ata ute pa restaurang osv. Julie ska visa mig runt dar hon bodde nar hon var liten och sa. Sen aker hon och jag till flygplatsen tidigt pa torsdagmorgonen och vips sa ar jag pavag hem mot underbaraste stockholm! I CANNOT WAIT!

men nu maste jag verkligen kila och ata frukost och packa det sista! Love y'all!



Kommentarer
Postat av: Josefin

där har jag variit! det är asfint.

2008-08-16 @ 21:39:57
Postat av: Thomas

Vart har du tagit vägen kvinna!? Jag vill skypa!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback