san francisco weekend

hej hej halla! min dag har varit saaaa nice! Julie akte ner till Palo Alto med Colin imorse och jag har bara haft Nathan! Vi akte till Fountaingrovepoolen och motte Johanna dar. Vi lekte med Nathan i poolen och hade sa sjukt kul! Han ar sa himla rolig i vattnet och alskar det verkligen. Han ar en liten daredevil! Sa roligt.
Sen sa lade jag honom i vagnen sa fick han sova medan Johanna o jag chillade o solade. Det var nice som sjutton. Jattevarmt dock sa vi tog oss ett par dopp minsann. sen akte vi hem igen da Johanna duschade medan jag baddade min sang for allra sista gangen. sa sorgligt! jag stadade undan typ allt och sag till att badrummet var rent pa mina grejjer. Sen bakade jag en kladdkaka och skrev med frosting "valkommen felicia!". forst blev det jattefult for det vart for tjocka bokstaver sa vi forsokte sudda ut det men det var rosa sa det gick inte sa bra. ha ha ha. men det blev fint tillslut. hoppas den ar god bara. vi far smaka imorgon.
Jag akte o hamtade Garrett vid halv fem och han tog over med nathan. Johanna och jag har mest hangt har hemma och vantar pa Julie, Colin o Felicia skulle komma hem. De kom vid 10 kanske och vi traffades allihop. Felicia ar jattetrevlig och gullig och vi satt och snackade en stund efter att alla hade gatt o lagt sig.

imorgon borjar varan superhelg i San Francisco! ah det ska bli sa kul!! vi ska cykla, se pa baseball o shoppa! tjoho! bilder kommer nog efter helgen :) Nu ska jag sova. Maste upp tidigt imorgon och packa. Fia kommer o hamtar mig kl 10. nattinatt!

Kommentarer
Postat av: Pelle

Vad gulligt att du bakade en välkomst kaka åt Felicia! Det är riktit vuxet Elin! Hoppas ni får det jättebra i San Fransisco. Kram

Postat av: ev

nar aker du till sverige daaa? horde jag att det var den 29? ska du pa beas kalas? jag hade garna kommit om jag vart hemma, horde att det var pjamas! mysigt som tusan, haha har fortfarande bilder pa oss nar vi var pa nagon av fruarnas pajamasparty! med den dar javla tomaten jag ritade pa

pusssss

2008-08-26 @ 17:52:10
Postat av: lil-sis

3 dagar kvar tills du kommer hem !! aah det är helt SJUKT !! :)

2008-08-26 @ 20:19:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback