peool

heyhey allihopa! shit horni, nu borjar det narma sig har. snart aker jag hem igen! alltsa, jag kan verkligen inte greppa att jag snart varit har i ett ar. Jag kan inte greppa det.

.... sen har jag inte gjort mycket annat. städat rummet vilket behövdes, ringt comviq o sagt upp mitt abonnemang eftersom jag åker till USA om ungefär tre veckor.
herregud, jag åker inte bara till USA om 3 veckor, jag flyttar till USA om 3 veckor.... shit
okej nej jag ska inte få panik. Jag vet inte varför men jag får små ångestattacker då o då när jag tänker på att jag ska lämna Sverige om 3 veckor o inte komma tillbaka på ett helt år. Senast för typ en timme sen började jag nästan gråta över tanken att jag inte kommer få se mina hundar på ett år. Tänk om dom dör innan jag kommer hem? Herregud...
NEJ jag SKA inte gråta.

detta skrev jag den 31a Juli forra aret. lite drygt ett ar sedan. sjukt...


Idag var jag och killarna vid FountainGrove poolen och lekte. Johanna tittade forbi ocksa och hangde med oss ett tag. Vi hade faktiskt valdigt kul. Colin ar sa sjukt social att sa fort han ser ett barn i sin egen alder pekar han, skriker " A FLIEEND!" och springer emot barnet (som oftast blir javligt radd). hahah det ar ratt kul. Men sa leker han alltid med andra barn och typ deras foraldrar. Han tycker nog inte att Nathan och jag ar sa roliga. men han ar alltid nara oss saklart - sa att jag kan se honom. Nathan var jattekul idag, vi var i den stora poolen; Colin i sin floatingthing, Johanna jag och Nathan. Nathan stod uppe precis bredvid poolen och jag stod i vattnet och sa at Nathan att hoppa. Sa han strackte upp armarna hogt upp i luften, skrek "WIIIIE!" bojde pa knana, strackte armarna rakt fram och hoppade rakt i min famn. SA KUL! haha ni skulle sett honom, han sag verkligen sa himla rolig ut. Och han gjorde det om och om och om igen, han ALSKADE det. Sa vi var dar i 3 timmar och nu ligger killarna och sover.
Ska laga middag om 2 timmar, bada pojkarna och sen hamta Garrett. 12timmarspass idag! YEY!





sahar snygga ar Johanna och jag tillsammans.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback