packningspanik, Lake Tahoe och filmer

jag hade tankt blogga nar jag kom hem fran Lake Tahoe i mandags egentligen men sa orkade jag inte. Sen orkade jag inte igar heller. Jag orkar egentligen inte nu heller men jag gore anda. har sa mycket att beratta. haha for en gangs skull. Fast jag borde egentligen skriva det i olika inlagg. annars blire sadar jattelangt och jobbigt att lasa. sa jag gor sa. Skriver i olika inlagg.

jag borjar med min packningspanik i det har inlagg. Jag har verkligen PANIK over min packning. Snart ar det hemgang och jag maste flytta ut ur det har rummet typ.. shit ikvall! Imorgon kommer stadarna och ska stada hela rummet for sen pa fredag kommer Felicia och ska bo har. Jag ska fa flytta upp till gastrummet pa ovanvaningen.
Jag har redan fyllt min stora svarta baotavaska med typ bocker, vaskor, bilder och allt sant roligt jag fick av er darhemma. Lite vinterklader jag hade i San Francisco i vintras da det var kallt och dylikt. och jag kan rapportera att den ar redan full och vager 51.5 lbs! kanns BRA. JATTEBRA!
fan

Julie ska ju skanka en stor rod vaska till mig eftersom den nastan ar trasig anda, men jag kan ta med den hem och sen slanga den typ. Men sa alltsa, i den ska det fa plats:
1. X antal skor
2. lite drygt 20 klanningar
3. 5 par byxor
4. alla trojor
5. bh:ar och underklader
6. jackor och dylikt
7. smycken och sant.

AAH jag har panik. jag dromde tillochmed om vaskor inatt! sa mkt panik har jag. Jag funderar pa att kopa en till stor vaska och bara betala de extra 50 dollarna pa flygplatsen sen. Jag menar, det kommer jag typ vara tvungen till att gora om jag inte far plats med allt. Aja jag och Julie far packa allt senare och kolla hur det blir.
gash.


Kommentarer
Postat av: Anonym

skulle du inte skänka kläder? och du shoppa inte så mycke nu i S.F. Jag menar 20!!! klänningar

mams

2008-08-20 @ 19:39:34
Postat av: Mary

ahahh jag vet hur det känns! "den får plats" så spricker typ sömmarna på väskan.

2008-08-21 @ 11:34:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback