moviez

ett till inlagg idag.
tankte beratta lite smatt om filmen jag och Johanna sag igar - Pineapple Express.
Arligt talat sa tilltalade den inte mig sa fruktansvart mycket nar jag sett trailern pa tv. jag ar inte mycket for fjantiga filmer. Ni vet typ Naked Gun filmerna, den har Tropic Thunder som kommit ut nu - sana filmer ar inte min grej. Men den har filmen verkade anda kul (sen rakade den ju innehalla Mr Hunk James Franco sa det var ju ett plus). Sa vi satte oss tillratta i biosalongen med lite popcorn och varsin flaska vatten och filmen borjade.

Resultat? Vi skrattade genom hela filmen. Den var ruskigt rolig. hogsta betyg till den!


jag sag ocksa A Clockwork Orange haromdagen. CREEPY film. verkligen obehaglig! En san dar film man ser en gang och sen racker det. Som typ Titanic. Eller Sagan om Ringen. Den var bra, men valdigt annorlunda. Och jag fattade inte slutet riktigt.

jag har forresten spenderat storre delen av dagen hittills att packa ur allting ur mitt rum. Och flyttat det till rummet pa ovanvaningen. Mitt rum ar helt tomt. det ar sorgligt... maste se till att borja packa snart och planera lite. usch. jag orkar inte..

Kommentarer
Postat av: Maryland

åh james franco yes måste se pinapple express!

vare första gången du såg a clockwork orange? den är ju grymt bra! plus att malcolm mcdowell är schmexy i den! jag har läst boken också den är ännu mer knäpp haha.

jag är sjukt taggad inför beas b-day! alla ute på krogen igen! förutom evsson då :(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback