karavgift

vad trott jag blir pa allt det har med skolan. jag orkar inte halla pa och maila alla larare for o se om det finns nagon plats! Det var precis det har jag inte ville skulle handa. Och sa gor det det iallafall och jag pallar verkligen inte. Jag vill bara komma hem och ha det klart! Nu maste jag betala in en karavgift for terminen for att pappa ska ha ett kvitto som han maste visa upp pa uppropet for att kunna registrera mig. Och da visar det sig om jag har en plats eller inte. Sa om det inte finns nagon plats sa maste jag ga igenom allt for att fa pengarna tillbaka, plus att jag maste hitta nagot annat att gora. Alltsa gah jag vill verkligen egentligen inte plugga. Jag vill egentligen bara jobba. Men jag star inte ut med att bara hanga hemma hela dagarna!

Ska jag strunta i att be pappa skriva upp mig pa registreringen och bara fortsatta soka och hoppas pa ett jobb och sen plugga i var eller nasta host kanske? Och da istallet verkligen se till att plugga nagonting jag VILL plugga.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Strunt i plugget om det ändå inte känns rätt, sök jobb och börja plugga (ngt du verkligen vill) nästa höst.

mams

2008-08-15 @ 03:16:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback