in a land of sick people, you are my medicine

vilken LANG dag jag har haft! borjade jobba 7.20 imorse. Killarna sov fortfarande nar Julie akte till Palo Alto och Garrett skulle inte in till kontoret forran 9 (ORKA! annars ar han ju alltid harifran senast klockan 8 typ). Sa istallet for att Julie kunde slappa av honom pa jobbet innan hon akte till Palo Alto, sa var jag tvungen att fa upp killarna och skjutsa honom istallet. Det var lite frustrerande faktiskt, men jaja.
Mest irriterande var att han susar forbi mitt rum pavag upp for trappan och hojtar "Elin, we better get going cause i gotta be at work in likte 30 minutes." jag satt har i min sang framfor datorn. Och jag kande att han domde mig litegranna. Nar vi val hade fatt ner killarna i koket klar han av Colin och borjar ta pa honom kladerna och jag avbryter honom och sager "Nej det ar lugnt, du behover inte kla honom, vi kan bara aka i pyjamas". varpa han svarar "Men skolan da?"
haha orka att Garrett inte har nagon som helst koll pa vad hans barn har for sig. Ingen skola denna vecka! ha ha. men det forklarade ju ocksa litegrann varfor han var sa stressad att fa upp barnen. jag tyckte lixom de kunde fa sova tills vi behovde aka, typ 20 minuter senare. anywho.

nu ar jag SA fruktansvart trott. Tror det beror pa solen fran idag. Ska nog dra med ungarna till poolen imorgon ocksa. Johanna ska ocksa dit och vi hade sa kul idag. Plus att poolem verkligen ar en sa bra aktivitet att trotta ut barnen :)
Nu ska jag hoppa in i duschen och bara svimma i min sang framfor teven :)

Kommentarer
Postat av: E. Riley Page

Godmorgon!

Postat av: Anonym

skype ikväll vid 21 omdet passar dig (torsdag).

mams

2008-08-07 @ 14:04:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback