donationstruck aug 19th

Julie skickade ett mail om en bil som kommer forbi har den 19e augusti (min brors 19e fodelsedag btw) och tar emot klader, saker, bocker - whatever man kan tanka sig skanka. jag hade ett par plagg (typ 3) som jag tankte ge till GoodWill sa jag tankte att jag kan ju likagarna skanka det till denna truck.
men sa tankte jag iallafall ga igenom min garderob lite mer noggrant for o se om jag kunde hitta nagot mer. Jag var inte direkt positivt installd till att hitta mer att skanka, da jag ar duktig pa att halla i saker som jag egentigen antagligen aldrig mer kommer anvanda.
Men sa nu har jag spenderat en stor del av min lediga dag med just detta och faktiskt kommit fram till en hel del!

11 trojor
1 par mjukisbyxor
1 halsduk
3 bh:ar
1 par vita tights
3 halsband
1 bok
1 mossa
1 paraply
2 mobilfodral
3 par tofflor
1 par flipflops
12 par strumpor.
1 tjocktroja (min brors. Sa Adam, om du vill ha tillbaka den sa sag till :P)







 Denna troja Adam. Behalla eller Donera?

Kommentarer
Postat av: thomas

skänk till mig maggan! mitt paraply är trasigt och jag har inga pengar att köpa ett nytt för :D

Postat av: Anonym

behåll tröjan. du kan ju ge den som fölsedags present:)

mams

2008-08-12 @ 19:46:34
Postat av: Sophia

Ja, varför skänka BRA grejer som mobilfodralen (varför tog du med TVÅ från första början??) och paraply?? :S:S:S



Ps. vad är det lurviga under bharna??

2008-08-12 @ 21:11:13
Postat av: elin

men de dar mobilfodralen ar ingenting speciellt alls. det var typ 6 stycken i ett paket for ett par dollar pa radioshack sa jag har en nagonstans o behover inte de andra :)

paraplyet anvander jag ju aldrig har och det tar typ bara plats i vaskan nar man likagarna kan kopa en billig hemma :)



det lurviga ar en halsduk... en ganska ful en.

2008-08-12 @ 22:39:04
Postat av: Sophia

Trodde du skulle donera en nallebjörn!

2008-08-13 @ 12:44:55
Postat av: Anonym

Haha det är ju toppen med garderobsrensning verkligen! Något man lätt borde börja med är ju klädbytardagar :) mysigt! Och ja, visst var det coolt att nagellacket hette Elin :D

2008-08-13 @ 22:19:09
URL: http://lantzi.blogg.se/
Postat av: Maria

"1 mossa" haha

2008-08-21 @ 11:37:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback