tjockskallig åsna

nathan somnade vid tio och sov jättelänge så jag hade skittråkigt. visst, jag hade kunnat göra en av de miljoner sakerna jag skulle gjort idag... men nä.

så jag satt o hängde på facebook istället och kollade gamla konversationer mellan mig och maria och fick värsta ångesten över hur taskig jag har varit mot henne egentligen och hur mycket jag saknar henne. så jag gick o hämtade mitt telefonkort och ringde henne. vi pratade i typ 45 minuter och det var jätteskönt att reda ut allt. bra att hon är så förlåtande. längtar verkligen tills då jag får träffa henne och alla andra i augusti.

undrar vem jag har fått min tjockskallighet ifrån? mamma eller pappa?

image141

gotland förra sommaren. inte alls fulla


 


Kommentarer
Postat av: Anonym

pappa...och dessutom var det förrförra sommaren.
jag har kvar min tjockskallighet:)

2008-04-30 @ 01:02:46
Postat av: Anonym

Nej, du har rätt det var förra sommaren. Tänkte fel:(

2008-04-30 @ 23:13:18
Postat av: elin

mohaha

2008-04-30 @ 23:58:23
Postat av: Papi

Hygglo!

2008-05-05 @ 22:18:33
Postat av: elin

:P jag håller faktiskt med mamma här

2008-05-06 @ 21:13:03
Postat av: Maria

det är klart jag är förlåtande! :) jag förstår att du hade det jobbigt då. du vet att jag tycker om dig så himla mycket! snart kommer du hem, can't wait! jag saknar din humor och allt!
jag träffade din pappa på bussen häromdagen förresten :)
lovelove and kisses

2008-05-11 @ 21:32:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback