till frida:

såHÄR brun är jag Ü



hehe

Kommentarer
Postat av: frida

äääässssh, lite solarium och vårsol så är jag ikapp.
by the way ska du vara glad att du slapp se famijen högman (utom isak, han hade tydligen lirat tv-spel hela tiden så där var jag faktiskt brunare, haha :D) .
men jag träffade dom ändå en vecka efter de hade kommit hem , o saaaaatan . hade varit mörkt hade man ju inte sett varken fredrik eler karsten, hihi.
kul att du gör bilden lite porrig också, då får du många läsare. eller? xD (skoja:)

2008-04-30 @ 11:08:01
Postat av: elin

hahah jaa fredrik har tydligen fått sina bra gener från karsten haha. såå brun är jag inte.

joo, jag försökte se så sexig och porrig ut som möjligt. i pulled it off eller hur? ;)

2008-04-30 @ 22:31:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback