there´s still hope

fia o jag har gnällt till varandra hur vi vill träffa fler amerikaner här. Fia, lyssna här:

igår runt 6 tiden fick jag ett sms från Nick, en kille jag träffade på en klubb i LA som bor i Santa Rosa.

Nick: Gonna be back in LA tomorrow... down to party tomorrow night?
Jag: back in santa rosa unfortunately...
Nick: oh you are.. im here right now.. lol.. what are you up to tonight?
Jag: hah yeah. i wish i was there though.. this town is insanely boring. tonight im just unpacking and doing laundry. work starts at 7.30 tomorrow. it sucks!
Nick: oh ok well when i get back we should get together...
Jag: sure. just text whenever. have fun tonight!
Nick: huh... im in santa rosa tonight! not goin to LA till tomorrow... lol
Jag: what? you´re in santa rosa? hah didnt get that.
Nick: yeah.. lol.. thats why i was seein what you were up to... thought maybe you wanted to go grab a drink or somethin.. cause i have to be up early too.
Jag: hah oh. well not tonight, but maybe some other time.
Nick: yeah sounds good... ttyl (vad betyder det? datanörd någon?)
Jag: alright. have fun in LA!

jag kom förresten på nu var ttyl betyder. Talk To You Later. vilket snille jag är.
var det bara jag eller var det jätteoklart att han var i santa rosa? jag fattade det som om han var i LA och trodde jag fortfarande var i LA o ville ses. aja. hur som, Fia! Vi kan ju hooka up med Nick o hans polare juu!! jag ÄR ett geni. i knew it.

Kommentarer
Postat av: Fia

Härligt Elin!!! Men ja tyckte det var ganska klart från början att han var i santa rosa;)

men braa....du jag har kommit fram till att vi bara måste börja vara lite mer sociala också på helgerna....tydligen hade de varit lite roligt folk ute här i lördags kväll..i lilla healdsburg liksom:)

2008-04-29 @ 21:34:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback