pioneer park

idag ska vi iväg till parken. förra veckan åkte vi till Brush Creek i förhoppning att träffa mamma-gänget, men tydligen var de i en annan park som inte vi visste om. jaja. idag ringde jag Yuki för att dubbelkolla. Nu har jag skrivit ut directions och en karta så det ska nog inte bli några problem att hitta dit. Mötet börjar 11.15 och nuär klockan 9.30. Så vi har ju gott om tid. ska slänga in tvätten o torka den också innan vi åker. Samt försöka städa upp i vardagsrummet. Julie släppte en bomb imorse när jag vaknade:

"The livingroom is a mess... sorry.."
blablablabla
"so here are the stuff to be done for today: boys laundry, blablabla, and oh, vaccum the livingroom would be great"

toppen. måste städa undan alla leksaker. det är inte lite heller. jag ska ta en before och after shot av det hela så ska ni få se vad jag har haft för mig hela dagen. KUL!

igår var jag o fia nere i santa rosa downtown o strosade. Mysigt. Men jag tänkte jättemycket på min familj när vi var inne i Plaza. Panda Express. hahah. stamkunder där alltså. men det är gott. och nyttigt (inte helt jätteonyttigt iallafall). Sen när vi gått runt en stund och var måttligt uttråkade så bestämde vi oss för att gå på bio. Vi såg Leatherheads med George Clooney i huvudrollen. Den var rätt kul. Inte världens bästa film direkt, tycker jag iallafall, men rolig. Fast jag hängde inte med i slutet riktigt... det var lite... "lerigt" om man kan säga så.

he he Ü
nu ska jag städa rent i köket, göra lunch att ta med oss, klä på killarna, slänga in tvätten, klä på mig själv, slänga in min tvätt... vad mer? hmm.. sopa köksgolvet. det verkar vara Nathans nya hobby att slänga allt han kommer åt på golvet.
... jovars, sånt kan ju också vara kul. tjing på er.

Just det - Malin. Jag har mailat du-vet-vad nu. so get going babe :) snart ses vi!


Kommentarer
Postat av: Natalie B

Hej!

Om du inte redan deltar, är du välkommen att vara med i min tävling natalieb.blogg.se/tvling.html
Du kan vinna ett hemligt paket till ett värde av 1000 kronor!!

Postat av: Jasmine

Haft en bra dag? :)

2008-04-07 @ 19:01:56
URL: http://assmine.blogg.se/
Postat av: Anonym

googla på inredningsarkitekt utbildningar och kolla medborgarskolan. det kan kanske vara lång väg men du har väl inte bråttom. du kan ju börja med lite kvälls-
kurser innan du kommer in på huvudlinjen s.a.s
mams

2008-04-07 @ 19:02:44
Postat av: Anonym

Elin msn ikväll!!! måste snacka!! viktigt! jag är online hela kvällen så skriv!! - Thomas

2008-04-07 @ 21:10:38
Postat av: Anonym

eeelin! vart ääär du? :p hallå när du går in på msn och jag är inne men kanske sover (tänkte ha på msn hela natten), gör då en gemensam/delad mapp för oss på msn och lägg bilderna där! då tankar dom av sig själv. även om jag inte skulle va inloggad så gör det!

2008-04-07 @ 23:02:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback