knubbis

jag svär. alltså jag LOVAR att jag bannemig har gått upp i vikt sen min familj kom hit. jäklar. jag känner mig jättefet. det är hemskt. jag gnällde om det för Julie idag. Hon sa att jag inte alls var tjock, vilket jag antagligen inte är - eller jag hoppas inte det iallafall, men det är ändå något som gör att jag känner mig superfet. typ i ansiktet, låren, rumpan, magen, höften. usch.  jag ska hur somhelst WAOW. hörni nu avbryter jag migsjälv här, men JÄVLAR! David Archuleta gjorde just en underbar version av Robbie Williams "Angels" i American Idol.
SNUTTEGULL! jag ska kidnappa honom och tvinga honom att gifta sig med mig. fan vad söt han är! så kan han sjunga för mig. ååh och spela på sitt piano. näe han är så gullig. fast han ser lite mongo ut framifrån. ha ha. äsch, det kan jag leva med. sålänge han sjunger för mig.
Nu kom jag o tänka på den där hemska versionen av Jessica Simpson och någon spansk fjant av den här låten som Adam visade mig på Youtube. ha ha ha hennes röst är så fruktansvärt tillgjord. det är pinsamt.
Kolla:


http://youtube.com/watch?v=1KRGzQO050w&feature=related

vad var det mer jag skulle skriva? .....
* idag har jag jobbat i 11 timmar
* jag fick betalt för den här veckan, plus 2 veckor till= 480 dollar.
* jag åt middag 2 timmar efter jag åt "lunch" för jag hann aldrig äta lunch när man egentligen ska äta lunch. lunch
* Nathan och jag åkte till hans musicclass och hans lärare skrämmer mig ibland. Hon säger att ibland när hon är ensam hemma och ledsen brukar hon springa runt i sitt hus o göra kycklingdansen och kuckla. fast. det gör ju jag med ibland. Det är inte alls onormalt.

såhär ser det förresten ut när vi sjunger "hello" sången i början av lektionen:
"Hello to the mommy´s. So glad to see you.
and hello to the daddy´s. So glad to see you too.
.............. AND helloooo to THE NANNY! (pekar på mig). So glad to see you too."
[alla stirrar på mig och jag ser att i deras hjärna ekar det: "tänkte väl det. inte fan kan hon vara mamma heller"]
jag småler o skrattar fram: "he he... hello.."
VARENDA GÅNG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback