grey´s anatomy

julie kom in till mitt rum ikväll och gav mig första säsongen av Grey´s Anatomy på dvd! inte så att jag fick den, utan att jag kunde kolla på den, eftersom hon själv typ inte har tid att kolla på TV :) jag å andra sidan har all tid i världen efter 4.30...
så nu har jag kollat 5 avsnitt i sträck och börjar fundera på om det är dags att knyta mig.

The Hills går på tv. det måste ju vara världens töntigaste program alltså. kräk. jag kollar hellre på
HIGH SCHOOL MUSICAL! åååh. då är det illa.. riktigt riktigt illa.
det enda serien handlar är ju om hur alla backstabbar varandra hela tiden? jag förstår inte det underhållande i det..?

nä hörni gonatt. imorgon måste jag ta Nathan till music class. åh jag orkar verkligen inte.. Julie berättade världens äckligaste sak. Sist hon var där så var det en av mammorna som breastfeeded right in public. TILL SIN 3ÅRIGA DOTTER!

åh gross. jag hoppas det inte händer mig imorgon. snälla snälla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback