club area

hej hörni. nu sitter jag här i soffan i carros o katjas lilla lilla lägenhet i West Hollywood, nyss hemkommen från klubben Area - uppfixad i min nya militärgröna tubklänning (som egentligen är en kjol, ni vet ju att jag älskar klänningar) höga svarta stövlar, guldiga örhängen o halsband, rufsigt hår á la tupera och mycket smink. måste erkänna att jag kände mig jävligt het ikväll. härligt. men jag fick inte i mig tillräckligt med drinkar för det där självförtroendet jag behöver för o kunna ragga ordentligt. för jäääävlar vad jag hade velat ha det ikväll alltså. det var en så snygg kille på den här klubben så jag tror jag skulle smälla AV. holy crap. DAMN! jag vet inte hur många amerikanska klyschor jag behöver använda för att tillräckligt betona hur sinnesjukt het den här killen var. jag har nog aldrig sett en så snygg människa i hela mitt liv. totally out of my league såklart, han stod o tjötade med nån blond liten donna så jag lade inte ens ner någon energi på det. kände mig som en flodhäst i jämförelse med henne. men det var ögongodis för kvällen iallafall. riktigt riktigt gott ögongodis. han var en såndär kille som evi skulle dregla över på en sekund. han såg ut som en brit. utan tvekan. jag köpte mig en liten röd kuvertväska på DSW. assnygg. kände mig lite LA. kan ju säga att an kommer lätt in i det här livet. in på alla klubbar, inga inträdespengar, alla bjuder på drinkar, ligga ute vid poolen hela dagarna, taxi är skitbilligt. fast jag saknar ändå stockholm jättemycket alltså. ska bli så skönt att få komma hem. nu ska jag tvätta av mig sminket, tråla av mig klänningen o ta på mig min ytterst oheta pyjamas och lägga mig i sängen o lyssna på min nya ipod (min andra utsattes för vattenskada). jag tog musik från annikas itunes. he he. Hanson fanns med. MmmBop. jajamän det är grejjer det. godnatt hörni, imorgon blir det universal studios.

just det, aslustigt häromkvällen när jag, annika o malin var påväg hem från en klubb (vi gick... i högklackat! AJ) så gick vi förbi en parkering där det stod ett gäng ungdomar i våran ålder, kanske lite äldre o snackar. jag tänkte precis vända mig till Malin o säga "he he kolla in töntgänget" (de såg så organiserade och.. jaa töntiga ut) när ena killen vänder sig om o säger "hej hej vi är också svenskar". bra lustigt alltså. Per hette han, trevlig pys, vi ska ut o möta honom på Venice Beach nångång. 

nu måste jag gå o lägga mig. nattinatti hörni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback