okej jag måste bara göra den här med. så sjukt kul. DEN NÄST SISTA MOHIKANEN

Glenn: Jaaaviisst och med oss här i studion har vi Stefan - välkommen hit

Stefan: eeh TACK

Glenn: Stefan, du är alltså den sista mohikanen?

Stefan: eh ööh, min bror (pekar bakom sig). Några år yngre.

Glenn: Jaha! Det är du som är den sista mohikanen? Vad kul, för jag trodde ju att det var han (blir avbruten)

Stefan: UGGGGHHGUGHHGHGHUGHUGUH uuh eh eh - Mjölk! Eh, mjölkallergi.

Glenn: eh, det är lugnt, det är lugnt, ehm... då är du den näst sis (blir avbruten)

Stefan: Näst sista mohikanen - That´s me.

Glenn: Det ere ja - häftigt.

Stefan: Hey det är lugnt, jag är van.

Glenn: Jaa, du hade med dig nånting här som du skulle..

Stefan: aaah eh - Anneli! (pekar på en pissoar) Eh-eh schysst tjej, har gjort flera plattor och eh underbar sångröst

Glenn: Jaa, vad kul. Anneli, välkommen hit ehm...

Stefan: Eh, hon kommer att säga genom att spruta vatten. Ett sprut för ja, två sprut för nej. eeh e de okej?

Glenn: Javisst det är okej, jag visste inte om det bara.. Är det okej för dig anneli?

(Pissoaren sprutar ett sprut)

Glenn: Happ okej, då är jag med.. då fattar jag, då är jag med. Jo anneli, din sångkarriär..Det som händer ofta med svenska artister................. (till Stefan) förlåt.. eh. en liten tanke bara..Skulle det inte vara tvärtom? Att två sprut är ja, och ett sprut är nej? Är inte det.. (blir avbruten)

Stefan: eh-eh-eh... eh-eh.. eh. Näe. Ett sprut är lika med ja.

Glenn: Ja visst visst det köper jag men jag tänkte bara.. Om man säger såhär: När ni träffades första gången, kom hon då fram till dig och sa "Hej Stefan, ett sprut är lika med ja och två sprut är lika med nej"

Stefan: (Under tiden som Glenn ställer frågan) Ja-ah. ja-aa... ja-aa...aah.. Ja(paus) NEJ. eh, jag gick fram o fråga om hon ville dansa och hon eeh "psst" eh eh.. sprutade.

Glenn: Okej men det "psst"-sprutet skulle kunna vara ett nej alltså?

Den sista mohikanen (lillebrorsan): Du, såhär skulle det kunna vara också: Hon kanske stammar, så två sprut är bara ja.

Glenn: Ja! Precis - nån slags talfelsvariant. Det är ju också en tanke för det.. (blir avbruten)

Stefan: UUGHUHGUHUHGHUUUHGHGUHGUHG!eh, HEY (reser sig) Fine¨eh visst eh, det e bröderna brothers här; sista mohikanen och svala snubben eh och eh anneli i mitten, ni gaddar ihop er, och eh visst fine.

(anneli sprutar oavbrutet)

Stefan: Kolla. Toppen. Ni två eh, svala snubben, mohikanen och... hon gråter. Eeeh det e... räkmacka, sportmössa. Hon gråter. (Öppnar dörren för att gå ut) Och eeh jag kan.. jag kan och.. eh hon gråter och jag kan.. eh ah visst (går ut och stänger dörren).

Stefan: (till Percy som sitter utanför studion)eh-eh grejen e såhär eeheheh hon gråter där. (går ut).

Inne i studion: Det är tyst och anneli gråter.


http://www.youtube.com/watch?v=8cUPI_D7rDA&mode=related&search=

Kommentarer
Postat av: frida

haha så himla roligt !;D
kollade videon samtidigt som jag läste det du skrivit. hahahaha
miss ya sis ! :) nu ere bara jag kvar till körkort, mohaha, fast å andra sidan. vid det laget är du hemma :)

Postat av: elin

hahaha jaa jag vet. den är sjukt klockren!
miss you too. jaa jag hörde om körkortet! riktigt kul verkligen! så nu kan du och pappa övningsköra ordentligt! :D lycka till med det :)

2007-09-28 @ 03:16:14
Postat av: Maria

ska du hem till paris hilton på fredag?
eller va? vavavav!! omg elin.
haha.
shit.
hon suger.
men iallafall!

2007-09-28 @ 15:10:21
URL: http://riphertoshreds.blogg.se
Postat av: frida

heey, ville bara säga att vi gav en extra dag i Amsterdam för Mami och Papi :)
hihi nä men dom fastnade faktiskt i amsterdam igår så dom fick stanna ytterligare en dag!
hur är det i saaan fraaansiscooo?
Pusss

2007-10-01 @ 07:23:45
URL: http://www.contrition.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback