Harry Potter and the goblet of fire


ikväll kollade jag, Colby, India och Joey på Harry Potter and the goblet of fire tillsammans.
Filmen var bra faktiskt, även om jag inte fattade så mycket :P haha.
men nu är jag bestämd på att se de resterande filmerna.

Mot slutet började India storgråta. Det var så sött. Lilltösen är ju bara fem ändå, och Joey är sju. Den här filmen måste vara förbjuden för barn uppåt typ minst 11 års ålder ändå.
Medan jag tröstade India när hon borstade sina tänder, gick Colby för att krama Joey som också hade börjat gråta.
Jag ska inte avslöja vad i filmen som hände som gjorde att de grät, men man kan säga att det var en blandning av skräck och ett sorgligt slut.
Herregud, jag förstår att de grät av båda anledningarna. Det var jättesorgligt, och jag höll fan på o kissa på mig av rädsla. Den där Voldemort är inte att leka med.

Imorgon ska jag ringa Viki, Johanna och Theresa och se vad de har för sig.

Btw så berättade Colby för mig idag att en pojke i Indias klass ska få en svensk au pair hos sig om tre veckor! Ska bli jättespännande att träffa henne.

Men nu ska jag sova. natti

Kommentarer
Postat av: evev

sa ju att harry potter var bra
välkommen ini klubben:P

Postat av: anneli

hai. Hittade din blogg när jag sökte lite på nätet om aupair och hittade din blogg. De e nämligen så att jag ska åka till Usa snart, just som au pair. Jag har inte hittat någon familj än, men jag har iallfall bestämmt mig för att åka. Nu tänkte jag bara fråga lite.. saker :P
Vilken organisation åkte du me? EF? Och hur va hela processen tills att du åkte.. Har du de bra o så? :)
Är väldigt nyfiken eftersom jag själv kommer att åka. Jag la till dig på facebook om du undrar vem "anneli utas" är :)
kram

2007-09-24 @ 13:41:20
URL: http://annichans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback