det kommer i vågor



ibland får jag riktigt massiva hemlängtansattacker. Jag bara saknar allt. Vännerna (såklart, det går inte en minut utan att jag tänker på er och saknar er så det gör ont), familjen, mina hundar. Detta är de vanliga sakerna man saknar när man inte är hemma.

Jag har gått över till ett annat stadium. Inatt drömde jag om ett fönster. Mitt fönster, i mitt rum. i Mitt hus, hos min familj i mitt hemland. Jag drömde att det var så varmt i mitt rum mitt i natten så att jag gick upp för att öppna fönstret.
Häromnatten drömde jag att jag duschade i våran dusch där hemma. Och att jag låg och solade på våran altan.
Jag saknar de vardagliga sakerna hemma. Våran soffa, köket, mitt skrivbord. Tillochmed den jäkla kaffebryggaren som jag inte ens har en blekaste jävla aning om hur den fungerar! DETTA KALLAS MASSIV HEMLÄNGTAN

På måndag har jag varit i USA i en hel månad...
.. det är med andra ord exakt ett år kvar tills jag kommer hem

Kommentarer
Postat av: Anonym

vi saknar dig också!! men ett år går snabbt, jag lovar dig. och vi finns ju kvar här hemma när du är tillbaks i sverige. och du kommer inte missa så jäkla mycket skoj ändå som händer här, för du kommer ha 100 gånger roligare där borta och ha massvis med saker du kommer berätta om när du kommer hem!! <3

Postat av: Josefin

shit va länge det låter att inte komma hem på ett år! men lär nog gå fort. men du, jag kan ju bara tala om att jag nog aldrig haft tråkigare här hemma än just nu haha. Händer iiiiiiiingenting skoj what so ever liksom.. sjukt uttråkad.
Så det är säkert hundra gånger softare i usa

2007-09-15 @ 12:56:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback