Castro

I fredags kom min kompis Janine från Walnut Creek ut till Sunset för att stanna här under helgen. Min familj åkte till Napa Valley för att hälsa på pappans äldre dotter från ett tidigare äktenskap. så vi hade huset för oss själva hela helgen :)

igår tog vi bilen till Castro och gick runt i flera timmar. det var så mysigt och man fick verkligen se San Francisco från dess bästa sidor. San Francisco är nog världens vackraste stad. Fan vad jag älskar att jag ska vara här ett helt år!

image29
Utsikt från en av San Franciscos kullar.

image30
Efter en mördarkulle satte vi oss ner och vilade lite.


image31


image32
San Francisco


image33
Jag och Janine


Kommentarer
Postat av: Maria

start i backe, haha vilken mardröm i San fransisco! :S
börjar du trivas nu rå? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback