1 månad

sådärja. en månad avklarad. känns bra. fast långt kvar. 11 månader hos familjen. Sen en ytterligare månad att resa. Om jag inte dör av kronisk hemlängtan innan. är nog inte helt omöjligt.

jag har skrivit typ 4 blogginlägg idag. ibland är jag överdrivet aktiv, ibland skriver jag inte på flera månader. Men jag är glad över att jag har blogg ändå. Man kan avreagera sig från allt. Man ska skylla på någon, skylla ifrån sig, man kan gnälla, man kan explodera ut sin ilska på tangentbordet (lugn pappa - jag varken slår på datorn eller häller hett kaffe över den, jag vårdar den som en liten bebis). Man kan skriva om hur glad man är, eller hur ledsen man är. Eller hur mycket man saknar sin familj och sina vänner (känns som om det har blivit lite av min nisch här). Sen kan man ju bara skriva absolut strunt.

Jag ska nog ta o knoppa snart, klockan är ändå snart halv två. Å andra sidan börjar jag inte jobba imorgon förrän halv två, vilket ska bli så skönt! Jag tänker sova tills... kvart över ett. minst. fan jag har en spindel i mitt rum. fast jag hittar inte den lille jäkeln. Hoppas han inte hoppar ner i min säng. uuuh.
En skitknasig sak: det är ett spindelskrälle i mitt badrum so jag inte vågat mig på att närma, men det är askonstigt för... han sitter på exakt samma ställe. Och ibland är han inte där. När jag ser honom nästa dag så sitter han där  igen. På EXAKT samma ställe! Var är han när jag inte ser honom? Är det samma spindel, eller har han samlat ett spindelarmé för att attackera mitt badrum och kör med hela "var-är-spindeln?"- spelet för att driva mig till vansinne?

inte helt omöjligt.

Godnatt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

äsch, vad negativ du ska va då maggan! är jag inte snygg? ;D pengar kan jag alltid skaffa senare. du handlar det om att se ut som en nick carter, eller som barbie. jag valde bimbon!

Postat av: Anonym

han döljer nånting. tror att han har flickvän, för det är nåt jävlit skumt med hans ex. så jag har lagt ner honom nu!

2007-09-19 @ 08:04:00
URL: http://msk.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback