temporary blackout?



idag gav jag en random kille mitt mobilnummer på tåget. Jeff hette han, var rätt trevlig, lite äldre.
När han hade gått av tåget tittar vicky på mig och säger

Have you completely lost your fucking mind?

men alltså vadå?
1. Han var trevlig
2. Han frågade om mitt nummer
3. Han bor i staden och han är äldre dvs - han kan få in oss på ställen
4. Vi har inga planer på Halloween och han kanske vet nån fest?


jag tänker ju inte dejta killen om hon tror det. hahah
nejnej - här ger vi ut nummer i syfte av att utnyttja folk minsann. jajamän.


ser fram emot onsdag. vi köpte kostymer igår. affären var helt sjuk. det var SÅ mycket kostymer att välja mellan så man fick ångest. vi fick gå tillbaka till där vi parkerat o lägga i mer mynt i parkeringsautomaten. ska lägga upp bilder efter halloween.
nu ska jag sova. helgen är slut och imorgon börjar slitet. på tisdag ska jag iallafall träna. så det så.

puss o godnatt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag håller med Vicky. Tänk dig för!!!!
mams

2007-10-29 @ 12:30:15
Postat av: elin

meh palla. vad kan han göra lixom? busringa?

2007-10-29 @ 19:47:40
Postat av: malin

jag gillar horskor! ;D

Postat av: Anonym

hej Elin!
kan du höra av dig på mejlen eller skype?
länge sen´vi hörde något och hur var halloween?
mams

2007-11-05 @ 19:18:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback