höjden av lathet


är:
1. ligga i sängen
2. ha datorn i knät
3. ha teven på (som visar fresh prince of Bel Air fem timmar i rad)
4. äta glass
5. göra alla ovanstående samtidigt. tre timmar i sträck.

häromdagen föll jag för frestelsen. jag köpte Ben&Jerrys. TVÅ PAKET! Tack och lov har jag nog med sinne att inte äta upp två paket samma dag - nej jag har bara ätit ett halvt. men alltså, efter det här ska jag ALDRIG mer köpa glass. känner mig så onyttig. Åt två bagels till frukost imorse också. usch. och var nära (riktigt nära!) på att hänka på ungarna o äta apple slices med peanut butter. lyckligtvis hade jag lite självstyrka kvar.


jag kan inte sova. har legat i sängen i flera timmar som sagt. har så ont i halsen. kan inte svälja utan att det ilar i hela kroppen. Alla här i huset är sjuka. David gick från middagen igår för att vila, Jackie hostar hela tiden (ofta på mig också - rakt i ansiket. inte helt kul).

jag vill åka och träna. känner mig tjock. börjar bli smått orolig över att gå upp sådär mycket i vikt som alla säger att man gör under ett år i USA. men jag vill inte.
men från och med nu ska jag sluta äta onyttigt, och träna träna träna. imorgon ska jag ut med Buster igen.

hey idag solade jag för första gången sen jag kom hit. Har en dörr från mitt rum ut på gräsmattan så jag gick ut o la mig i en stol, drog ned armbanden på mitt linne så det blev som en tubtop. efter 15 minuter i solen hade jag ett streck på bröstet. yey. snyggt.
imorgon ska jag ut igen :) det var riktigt skönt faktiskt.
förutsatt att det är lika ruskigt varmt som det var idag då. nu ska jag försöka sova igen. klockan är kvart i fyra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback