bjäff

ååååh det är så svinigt jävla pisskallt i mitt rum!
SKITSKITSKITSKITSKIT!

mina händer är som isbitar. jag kan knappt ens skriva på tangentbordet för jag träffar fel knappar eftersom mina fingrar har svullnat upp till tre gånger dess orginella storlek. PALLA! (är inte det här kalifornien?)
Och varför fungerar inte min heater? och varför vägrar mina värdföräldrar fatta att den är trasig? Och varför fungerar värmaren alltid när de kollar den och inte när jag BEHÖVER den?! varför gud, varför?



jag är sjukt sugen på glass. dödligt sugen. jag skulle kunna sitta här naken utan värme i ett år om jag bara fick lite glass. lite ben&jerrys. browniebatter. ååh. kärlek. mitt hårda jag-ska-inte-äta-något-onyttigt-skal föll samman häromveckan och jag köpte glass. i sällskap med jackie. Han frågade vad det var, jag sa att det var pepper (paprika). han hatar paprika så han ville inte smaka när jag njöt av min glass. evil? Ja. smart? Ja.



(varför fattar inte janine att jag inte orkar med henne på msn? Hon har skrivit o skrivit o skickat vibbar och jag har inte svarat. JAG ÄR INTE HÄR dumma tyskjävel!)
Fast jag är ju här. kall och elak och eländig.



jag har kommit på mig själv med att introducera mig själv som Ella. rätt intressant ändå. Varför? Jo det ska jag berätta.
Sen jag kom till detta fantastiska land, möjligheternas land, land of the fat people har INGEN lyckats uttala mitt namn rätt. INGEN!
Min värdpappa kallar mig eliiine.
min värdmamma kallar mig eylin.
india kallar mig eowin. (hon vägrar lära sig uttala L så hon använder W istället..)
Jackie kallar mig eileen.
Viki kallar mig Eli.
tjejen på starbucks skrev Ellen på min mugg.

så i protest (och förlust av ork att försöka få dumma amerikaner att uttala mitt namn korrekt) har jag valt att presentera mig som Ella. punkt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback