anxiety

känner mig så sjukt deprimerad. jag vill ha helg igen. jag orkar inte jobba en hel vecka.
jag vill
ha helg.
jag vill åka till Golden Gate Bron med Viki och Johanna.
Jag vill att thanksgiving ska komma så vi kan åka till Santa Cruz och ta surfinglektioner.
jag vill vara hemma i täby med mina vänner och ta en promenad i vintersverige.
jag vill vara tillbaka på mitt jobb och få en kram av kurtsson.
jag vill sova i min säng och sitta vid mitt skrivbord.
jag vill få en blöt puss av kasper. och en kram av joker.


jag vill träffa bea
jag vill träffa maria
jag vill träffa malin
jag vill träffa evelina
jag vill träffa josefin
jag vill träffa sophia
jag vill träffa jonathan
jag vill träffa christian
jag vill hem.

Kommentarer
Postat av: Anonym

kom igen nu tjejen. nu får du sluta längta hem! tänk på allt roligt istället, och att jag kommer om exakt 195 dagar! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback