tears


gud, jag kan inte sluta gråta. det börjar rinna i ögonen var femte minut. jag kan inte komma över hur besviken jag är över hela den här au pair grejjen. Culturar Care får det att låta så glamouröst och fantastiskt att komma till Usa. Men det är inte så. inte alls. Man har ingen. Ingen familj, inga nära vänner - och inte förrän nu har jag insett hur mycket ni betyder för mig. Min familj och mina vänner. Ni betyder allt för mig och ni ska veta att jag saknar er så oerhört mycket. Varenda sekund.

nu gråter jag igen. Folket på caféet måste ju tro att jag har seriösa problem.
vilket jag iofs har..

Kommentarer
Postat av: Tove

Elin, du är så stark bara som åker enda hela vägen till AMERIKAT. Jag har så himla imponerad av dig.. Du är en modig tjej..
Puss.

2007-12-01 @ 21:08:02
Postat av: Bettie

aw, halsningar fran en annan svensk i USA.. You can do it! :) annars far du val helt enkelt byta familj.. dra inte alla am. familjer over en kant! kram :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback