söndag

inatt drömde jag att jag hade missat en hel kurs i skolan. företagsekonomi. vilket jag aldrig har läst förut.
jag drömde att jag kom in i klassrummet, och vi hade en lärare som var helt besatt av färgade papper! han hade gjort olika fack med olika färger av papper.
typ dom röda facken var för papper som var klara, de gröna var för de man skulle slänga (för tydligen kunde man ju inte använda papperskorgen..) och de gula var för de uppgifter vi skulle göra.

det var sjukt mycket gula o gröna fack..

och jag fick totalpanik! i min dröm hade jag missat HELA kursen. hade inte varit där en enda lektion, hade inte gjort en enda uppgift. hade tillochmed glömt att ta med mig penna så jag gick runt på penn-jakt i klassrummet.
och nu hade vi en mastodontuppgift att göra som skulle vara klar imorgon, och jag hade inte gjort nånting! och hela uppgiften inkluderade en undersökning och - usch. så skulle man göra en rapportskrivning. som på connys lektioner. blä.
det roligaste var att jag frågade Larsson (i min förra klass)... ( i drömmen allså) vad vi skulle göra, och hur jag hade kunnat missa allt det här. och han svarade jättesarkastiskt och elakt:
"JAA du har ju SKOLKAT hela terminen så det är väl inte så jävla konstigt???"
Larsson av alla människor skrek till mig och var jätteelak i min dröm. Han som typ är världshistoriens snällaste kille!
jag vaknade iallafall jättepanikslagen, men när jag lyckats lokalisera mitt snurriga själv, så insåg jag att det bara varit en fruktansvärd dröm. phew.

idag är det jättefint väder här! Vicky kommer snart hit och vi ska åka till stranden!

(en liten hälsning till Malin som jag vet sitter här o tänker: haha jävla tönt som drömmer om skolan, och jävla skit - jag vill också åka till stranden!)
Puss ^^

Kommentarer
Postat av: Thomas

haha du är störd darling. va glad att du inte pluggar som vissa andra! jag har läxa tills i morrn, å har jag gjort den? neeej.

å jag är inte alls avundsjuk för att du ska till stranden för vi här hemma har faktiskt snöslask ;p


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback