klant?

jag är så jäkla otajmad så det är inte klokt.

om man räknar ihop alla stora handdukar jag har i mitt badrum så kommer man upp till ungefär fyra. samtliga av dom fyra handdukarna ligger för tillfället på mitt golv inne i mitt rum.

men det märker inte jag eftersom mitt rum är så stökigt.. det ligger en blanding av kläder, böcker, fjärrkontroller, bananskal, tallrikar, glas, bestick, papper, smink, tofflor, sladdar,påsar och skärp på mitt golv så jag märkte inte handdukarna. men jag traskar in i duschen och när jag duschat klart märker jag till min förvåning att det finns inga handdukar! allt som finns är tre kökshanddukar. (ni vet, såna där små!) och utanför mitt badrum står en rörmokare och försöker laga torkmaskinen. så jag är i en aningens knivig situation.

jag försöker förgäves vira runt de tre små handdukarna runt mina privata delar, men de täcker inte hälften. GREAT!
två alternativ har jag nu:

#1. Traska ut halvnaken och jätteblöt. och skamsen
#2. ta på mig mina svettiga äckliga träningskläder igen.

jag valde att blanda de två och tog på mig tshirten (dock ut och in så det var inte riktigt lika äckligt) och virade tre handdukar runt min höft. Rörmokaren tittade konstigt på mig och sa hej.
lite smått skamset sa jag hastigt hej och slängde in mig i mitt rum och stängde dörren.

EXAKT på SEKUNDEN när jag hade stängt min dörr kollapsade mitt handduksarrangemang och jag tackade gud för tajmingen.

nu ska jag klä på mig och hänga in handdukarna i badrummet!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad hända med den nya Elin som var som mamma dvs städade,dammade och hade ordning i sitt rum. Mamsen i hela huset!!!:-)
puss
mamsen
tur att handduks trickt höll annars kunde det gått som på badet hos Ann en gång i tiden.:-))

2007-11-10 @ 22:42:58
Postat av: evev

HAHAHA älskar det här dramat med jeff snubben


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback