HAHAHAHA

AAAAAAAH den där Jeff ringer hela jävla tiden. jag har inte svarat. mohahah

men palla. jag ville bara ha något o göra på halloween, och det hade jag. behöver inte honom längre.

SLUTA RINGA FFS!

________________________________

okej, två nya vociemails:

#1: blablabla (nån kille som säger nåt på brasilianska eller spanska eller whatever. antagligen någon av simones vänner som ringer hela tiden. nytt nummer hallå?

#2: Jeff såklart:
" Hi.. Ella.. this is ehum.. Jeff.. from the train... Have coffee with me.. you can call me on ****** (vad hans nummer nu var).

är det jätteelakt av mig att ignorera hans samtal? Jag pallar verkligen inte o träffa honom. borde jag svara och tacka nej? eller ska jag ta den lätta vägen o bara fortsätta ignorera tills han slutar ringa? hmmm

Kommentarer
Postat av: Anonym

hallååå!
Klart som 17 att du ska tacka nej till hans inviter.
Det var ju trots allt DU som GAV honom ditt nummer av någon anledning.Lite hyfs måtte du ju ha. Tänk dig in i hans ställe. Det vore väl inte så kul!?!?
Moral-mamsen

2007-11-10 @ 22:37:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback