gym

det här med min och min värdmammas överenskommelse i fråga om gym/ta ut hund ser ut att gå åt pipsvängen. jag har tagit ut hunden fyra dagar i veckan i två veckor nu. har hon lagt till mig i medlemsskapet? Nix.

och nu har hon anställt någon som ska ta ut hunden, men hon har inte sagt något till mig om det här med gymmedlemsskap. för jag antar att hon inte vill betala för mitt gym utan att få något i return. men till mig säger hon ingenting.

nu är jag trött på det här. nu åker jag till gymet och skaffar mitt jävla medlemsskap själv.

ska det vara så jävla svårt att prata med mig?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Elin, ta och fråga henne rent ut och framför allt varför hon ändrat sig.Det blir bara irritation om du ska gå och dra på det och antagligen växa till mer greja att reta sig på tills det kanske är för sent att reparera.
Mams

2007-11-08 @ 20:13:26
Postat av: det lilla blå tåget thomas

håller med mamma din maggan! snacka om det, vissa människor har svårt att ta tag i grejer och prata. bara att fråga på ett schysst sätt vad som hände? hon blir ju inte sur av det, och du blir bara ännu surare om du inte gör nåt!
puss =)

2007-11-09 @ 14:37:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback