3 månader!

någon sa till mig att de första 3 månaderna räknar man veckor, men ungefär vid 3 månaders strecket börjar man räkna månader. och det har jag börjat göra. tänk att jag redan varit här i 3 månader. det är ju helt otroligt. 12 veckor!
om exakt tio månader är jag hemma i sverige igen! det är inte ens ett år :D wiiie
och egentligen räknas inte den sista månaden för då ska jag bara ha roligt och resa och vara ledig och njuta av mitt liv. jag har alltså bara 9 månader kvar att jobba! aaah.
egentligen bara ungefär 8 för familjen kommer hit 2 veckor, och sen ska jag till LA med Maria o träffa Malin i en vecka.

waow. det börjar ta form nu. min hemgång <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är ju inte ditkommenderad precis. Har för mig att du valde själv:-) för det är väl inget straffläger?!?!
mamsen

2007-11-12 @ 21:57:00
Postat av: jag

meh. jag har väl aldrig påstått att jag inte trivs här? klart jag gör.
men jag längtar ändå hem som fan.

2007-11-12 @ 22:50:37
Postat av: Malin

Haha du är så söt! När du kommer hem till sverige kan du tänka att du aldrig mer behöver åka bort igen :p Fan vad kul vi ska ha i LA baby :D Ska boka resa snart, har snackat med Carro och så. Ska prata med gubben som har hand om mina pengar i skolan också :) Snart ses vi!!

Postat av: Anonym

vi längtar efter dig också men vi ses ju till påska som väl är.
mams

2007-11-13 @ 01:16:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback