--


nu har jag fixat toaletten igen, men jag säger då det. det var sista gången. Nästa gång tvingar jag Joey städa upp sin egen skit. bokstavligt talat.

På torsdag åker antagligen Colby och David till New York för att säga hejdå till Colbys moster som för några dagar sedan var med i en allvarlig bilolycka, och ska nu tas av respiratorn. Jag, Adriana (Jacks barnvakt) och Zoe (barnens halvsyster) ska tillsammans ta hand om barnen 24/7 i fyra dagar. Eftersom jag är den enda med körkort så får jag skjutsa överallt. till och från skola, till och från träningar och liknande.
Men förhoppningsvis blir det ändå kul. Jag gillar Zoe, så det ska nog funka. Lite trist är det bara att jag måste jobba hela helgen.. men. Man får ställa upp när en tragedi slår till så hårt som den gjorde.








Här är min snygga fotbränna förresten :)

image48


Kommentarer
Postat av: frida

aaw elins söta fötter, vart var det jag mobbade dom nu igen var det puerto rico?:D mihih
älska sol, hata sverige , hata snöoväder

Postat av: Anonym

hur brun är resten av kroppastollen då?

2007-11-15 @ 05:32:17
Postat av: eyeline

medelbrun skulle jag säga.
vem undrar? :)

2007-11-15 @ 07:02:46
Postat av: Anonym

mamsen såklart

2007-11-17 @ 02:45:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback