världen tittar på oss

hahah jag tror att malin har somnat igen. den tjejens sov vanor alltså. tre gånger värre än mina. jag förstår inte. vi kom hem vid halv tre inatt från tegel, jag lägger mig i malins säng och somnar i stort sett med en gång och malin säger "är du trött? jag är jättepigg!".
sen ligger hon o kollar på sex and the city medan jag pratar i sömnen bredvid. vilket nördpar vi är raring.

ska åka hem snart. mormor och morfar är hemma hos oss, och jag måste hem o vara duktig dotterdotter. sen är det ju morsdag idag. jag får väl vara snäll mot mami idag ^^

för övrigt var tegel faktiskt kul igår - men herrejösses vad folk! det är nästan man blir lite folksjuk. plus att det tar en halvtimme att ta sig från dansgolvet och ut. phew.

snart går bussen. måste klä på mig. tjingeling!



Kommentarer
Postat av: Knullis

Det är inte fel på mina sovvanor :p Jag har bara kommit lite ur rytm, plus att jag älskar min säng ;p Men på Tisdag kväll, då ska jag fan somna före dig!!

Postat av: ev

oggi oggi OINK!

2007-05-28 @ 12:32:03
Postat av: ev

jag provade min studentklä'nning
den var int elika fins osm jag minna den
vill ha en annan:C
haha men äch dte får ävl dugaaaaa

2007-05-28 @ 15:42:26
URL: http://popdott.blogg.se
Postat av: ev

vad rä dealen med att manmåste skrivain en spam kod på ALLA jävla inlägg till folk

2007-05-28 @ 15:42:49
URL: http://popdott.blogg.se
Postat av: ev

haha han sa så:D:D:D
men hallå jag fick en anställningsinterjuv hos Jula idag, orka att jag redan ska jobba för willys. hahajag är såå poppis, tre interjuver på 5 dagar

2007-05-29 @ 22:15:30
URL: http://popdott.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback