nej snälla

Vivi lyckas verkligen pricka in de bästa tillfällena att ringa o be mig jobba. Klockan halv tio en torsdagmorgon när jag kom hem halv fyra, var grön/svart/röd i ansiktet av all målarfärg och håret står helt på fel ända...

jag sitter och försöker klura ut vad jag ska säga till kurtsson när han frågar varför jag ser så sliten ut. ush jag vill inte.  jag hade planerat att sova tills en minut i tre och sen gå upp och dra till jobbet. jäkla skit

och nu måste jag skynda mig till bussen. Jag skriver mer i nästa inlägg på jobbet om gårkvällen.

Kommentarer
Postat av: Mria

hey haha jag och elias kom på att du också har skrivit fel på din rubrik. det ska vara you're och inte your haha :P sötboll

Postat av: ev

ja men om detvar du, vad gjorde du med ditt huvud på min rygg??!??!
jag fattar inteee
HAHAjag får bilder av mara på tyskarna från baban! haha jag ska lägga upp dom, du moste ju se "the oggmaster" HAHAHAHA
puss

2007-05-25 @ 23:11:35
URL: http://popdott.blogg.se
Postat av: Mria

aa fast egentligen var det elias som påpekade det. han ska alltid vara en sån jävla smartie haha ;P
nä men det är äckligt att höra sånt. ofta man vill gå på den toan sen liksom, euwh.

2007-05-26 @ 16:05:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback