friday night.... at school

HEJ HOPP DET ÄR FREDAG!
...... och jag och fredrika är i skolan! känns som ett skojj sätt att spendera en fredagkväll! och vi har skaffat larmbehörighet så vi får vara här ända till klockan tio! JOY vi är inte alls tråkigast i Sverige! Nejnej!
aja, vi har iallafall laddat upp ordentligt med mackor, yoggi yalla, burn energidryck (typ fem stycken) och chips o kakor. tur att inte äckeljonas är här, han skulle typ dö av chipssmulor vid datorerna. orka gnälla

"....när ska vi öppna chipsen då...? /E
"nu" /F
"bra" /E

än så länge har jag betat av min nationella munta i engelska C, fick MVG på den så det kändes jäkligt bra. tackar vi för. En kritisk artikeldiskussion på måndag så är mvg kirrat i slutbetyg. den gillar vi. jag har alltid trott på att smöreri för lärare fungerar, och jag har bannemig rätt.

Evi:
Dagens nyhet: Susanne har varit trevlig mot mig! Igår mötte hon mig i korridoren och sa:
"Jag håller på att läsa ditt nationella prov nu Elin, det är det bästa jag någonsin läst av dig." /S
"???????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????"
inte för att jag någonsin har varit bra på svenska, så det här "bästa jag någonsin gjort" lär ju inte direkt resultera i något hägre betyg än VG, men bara en simpel sak som att hon var trevlig och okej att prata med utan att typ somna av uttråkadhet  WAS AMAZING!

(fy fan vad gott det är med chips - jag ska aldrig mer banta)


Fredrika håller på o skriva om Polen (ehva?) och hänger på NE o totallackar på att hon inte hittar Polens grannländer. Jag hjälper henne genom att kolla runt på google:
"Tyskland till väst, slovakien till söder, Litauen i norr och öst Vitryssland och Ukraina."  /E
"TACK!" /F
[två minuter senare]
"Men! Här står det ju längst upp på NE vilka som är grannländerna! FÖRLÅT!" /F
^^ haha




"jaha....bloggar du?" /F
"Japp!" / E
"jahaaa! Jag trodde du pluggade! Fan vilket tempo hon fick upp däär tänkte jag!" /F
(I WISH!)

jag gillar att jag o fredrika typ känner oss panikslagna över att det "bara" är tre och en halv timme tills vi måste gå. Som om det kommer gå fort lixom. haha.
i´m gonna go back till mitt skolarbete nu va, men jag lääär nog komma tillbaka när jag börjar tröttna på hermeneutik och positivism och kvantitativa och kvalitativa undersökningar inom epistemologi! (my lord...)
18.26


19.14
"DET ÄR ÖL! VILL DU HA?!"
"... elin... jag har sprit i skåpet..."
"........[menande blick].......fredrika..." 
"ELIN! DU KÖR!"
"hahaha just fan! bra att du påminde mig"


20.26
".....elin...man blir pigg på sprit!"
"....................."


Ptrik och hon den där jenny gick ut från skolan alldeles nyss med nån ful kille i en ful jacka, och lilljontesbrorsa. dom typ märkte att jag o freddie är lite.. vad kan man säga? speedade? seriöst,  det känns som om jagär full. när man börjar svettas okontrollerat, fnissa som fjortisar och få för sig att springa tre varv runt skåphallen känns det som om det börjar gå utför.

jag vill ha en til burn - K O F F I N I H Å L L!

Kommentarer
Postat av: ev

haha äksa supa i skolan
lalalala
ååh nej äch hon sa ju samam till gmi med "jag har läst din novell nu, det rä nog det bästa du skrivgt på hela året" jag tolkar dte som
ja för det andra är skit så det här är bara lite skit
höööööh
brännboll på obnsdag klockan 3 jag är pepp som fan

Postat av: ev

mika ikväll
han är snygg vi drar oss in backstage och hånglar me dhonom!
sen dricker vi coffeecoolers och ser snygga ut:P
hööööö

2007-05-18 @ 16:27:21
URL: http://popdott.blogg.se
Postat av: ev

ååh jag veeet gulletaxisnaxen! sjukt gullig *tänka på madde som hoppar så*

2007-05-21 @ 11:59:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback