Psyko-Pontare som förstör min sovrutin

MERDE!
sovmorgon till 12.25! och jag är här 08.50!
det är ju faktiskt inte utan att man blir lite bitter.
tydligen har vi ingen mastodontmegajäklajättelång psykologilektion idag - utan vi ska jobba med våra fördjupningsarbeten! GAH

happ.. bara o sitta o vänta då.. på typ evelina som snart kommer rymma från Susannes lektion. Usch jag tycker inte om susanne. inte evi för den delen heller. hon påstår att susanne typ hatar henne med. haha. i dont know. susanne är rätt rolig ändå då hon försöker härma sin 15åriga tonårsdotter:
 "asso morsan äru helt keff eller?"

alltså, jag skulle ju kunna använda de här två timmarna fram till lunch med att skriva min religionsuppsats som skulle vart inne för.. ett tag sen.
å andra sidan kan jag ju åka hem... palla
gå till badmintonhallen... neesh palla
plugga psykologi?.. njaa

jag sitter bara här en stund. får se vad som händer. Samira lär ju med stor sannolikhet störa iallafall :)

Kommentarer
Postat av: ev

HAHAHAAHAHAHAH

Postat av: Josefin

haha, vadå det är väl töntigt att drömma om playahead o msn?

2007-03-30 @ 10:11:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback