umbrella-ella-ella-eh-eh-eh

sitter här på morgonkvisten (för er som tycker att morgonkvisten är .. drygt ett par timmar innan tolv: i got news for you: går aaaaaldrig upp innan elva om jag verkligen inte behöver det, alltså 12=morgonkvist) och diggar till rihannas umbrella och minns tillbaka till den fantastiska veckan vi spenderade på gotland i början av sommaren tillsammans med goda vänner, lite sprit o gutekällaren. det tackar jag inte nej till igen nej. nästa år!
... är jag i USA kom jag på, men nästnästa år! då blir det stuga i gustavsvik tjejer! Cykel, gutekällaren o noooulla ouååtta! 

snart ska jag till jobbet igen. det känns som om det här blir en bra dag. varför vet jag inte, för det är ju inte överdrivet spännande på jobbet direkt. förutom när kurtsson är där. då vet man aldrig vad som händer. Eller när torsten klämmer ur sig knäppa frågor som om man gillar analsex eller inte. eller om man ska ta o ta en snabbis bakom färgmaskinen.
Bygma är ett udda ställe, i´ll tell ya
 
en sak som är fantastisk med bygma är  markus på färg! Han, jag och andreas har haft många långa samtal om serien Felicity som gick som repris nyss på fyran. och som jag föll för. äääääälskar
och andreas tycker att felicity är slampig. han ska få stryk snart.
anywho, i förrgår snackade jag o mackan om att det går att beställa felicityboxar på en kanadensisk hemsida. 2000:- för alla fyra boxar. totally worth it.
igår, however, kom han till mig i kassan o sa att han hade hittat andra säsongen när han höll på o ladda ner, så han hade satt den på nedladdning! åt mig! ♥♥♥♥
love you! så jag ska få den på fredag! haha yeeey
bästa dagen på jobbet igår alltså. anders hade med sig tortillachips, salsasås, creme fraiche och guacamole.
tror ni att jag freakade eller? michaela fick sitta själv i kassan en halvtimme medan jag o anders partade. yum

nu ska jag tvätta bort mina mascaraklickar på ögonlocken o börja dra mig.
mamma lånade ut persson idag eftersom hon o brorsan tog volvon. ska bli spännande o köra den bilen. jag får fan aldrig in backen. sjukt svårt.

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback